bol vložený do košíka

AKTUÁLNY CENNÍK PREPRAVY

 
 

Spôsob doručenia

cena v € s DPH

Kuriér DPD

3,50 €

  
 

Vážení zákazníci, radi by sme Vás informovali, že KAMENNÚ PREDAJŇU NEPREVÁDZKUJEME. Zaoberáme sa len predajom cez internet a v sídle spoločnosti sa nenachádza predajňa ani sklad tovaru. OSOBNÝ ODBER PRETO NIE JE MOŽNÝ. Objednaný tovar zasielame výlučne prostredníctvom prepravnej spoločnosti DPD. Spôsob platby: dobierka alebo platba prevodom vopred (podľa vášho výberu). Poštou tovar nezasielame. Ďakujeme za pochopenie.

 
 
------------------------------------------------------------------------------------------------------  

TERMÍN DODANIA

 
Pri každom produkte je uvedená DOSTUPNOSŤ = počet PRACOVNÝCH DNÍ potrebných na ODOSLANIE vašej objednávkyVyhradzujeme si právo odoslať Vašu objednávku až keď bude kompletná a v termíne, ktorý zodpovedá položke s najdlhšou dostupnosťou (obvykle do 10 pracovných dní t.j. do 2 týždňov).
  
 
Aby doručenie objednaného tovaru prebehlo bez problémov a podľa možnosti k vašej maximálnej spokojnosti, zásielky sa snažíme dôkladne zabaliť a zároveň poskytujeme maximum informácií o preprave zásielky k vám:
 
  
1/ v deň odoslania balíka obdrží zákazník e-mail o tom, že zásielka bola odovzdaná na prepravu.
 
 
2/ zákazník zároveň obdrží e-mailom link na sledovanie pohybu svojej zásielky na stránkach DPD (t.j. kedy došlo k vyzdvihnutiu zásielky, kde sa práve nachádza a v ktorý deň bol balík prevzatý na rozvoz k zákazníkovi).
 
 
3/ v deň odoslania balíka vo väčšine prípadov obdržíte aj SMS o odovzdaní zásielky do prepravy.
 
 
Balík OČAKÁVAJTE najskôr NASLEDUJÚCI PRACOVNÝ DEŇ po odoslaní. Kuriér DPD by vás mal kontaktovať vopred telefonicky a dohodnúť s vami prevzatie zásielky. Ak si zásielku v daný deň prevziať nemôžete, môžete si dohodnúť s kuriérom dodanie v iný deň (max. do 7 dní).

 

Čo robiť, ak ste sa dohodli s kuriérom na náhradnom doručení zásielky a nikto vám balík nepriviezol? Pokiaľ máte sms s číslom resp. kódom vašej zásielky, volajte infocentrum DPD tel. 18 373 a informujte sa na problém resp. dohodnite si nové doručenie.

 

Prosíme zákazníkov, aby neváhali a okamžite sa obrátili na infolinku DPD (tel. 18 373) alebo na nás (obchod@rajdazdnikov.sk, tel 0907 593 786) pokiaľ nedošlo k dodaniu balíka podľa dohody s kuriérom. Často sa stáva, že došlo k nepochopeniu termínu dodania príp. inej chybe a balík zostane na sklade DPD. Po uplynutí lehoty 7 dní sa nám balík vráti a tovar vám nebude doručený.

V prípade akýchkoľvek problémov s nedoručením zásielky podľa dohody s kuriérom sa môžte obrátiť aj na nás, tel. 0907 593 786 alebo emailom na obchod@rajdazdnikov.sk. Preveríme, kde sa váš balík nachádza alebo poskytneme informácie, ako ďalej postupovať. Termín prevzatia je však najlepšie dohodnúť si priamo na infolinke DPD, nakoľko zákazník najlepšie vie kedy a kde si bude vedieť balík prevziať.

------------------------------------------------------------------------------------------------------- 

VYSVETLENIE ZÁKLADNÝCH POJMOV: 

 

SKLADOM - tovar sa nachádza fyzicky na našom sklade. Vašu objednávku (ak obsahuje len tovar skladom) odošleme podľa prevádzkových možností do 1-3 pracovných. dní.

 

SKLADOM U DODÁVATEĽA (NA OBJEDNÁVKU) - tovar je na sklade u nášho dodávateľa. Tovar pre vás objednáme a vašu objednávku ODOŠLEME cca do 10 pracovných dní (2 týždňov).

 
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
   
ĎAKUJEME, ZE REŠPEKTUJETE DODACIU DOBU. Objednávky sa vždy snažíme expedovať v čo najkratšom možnom termíne a k vašej spokojnosti. Bližšie informácie o dodacej dobe Vám radi poskytneme e-mailom na obchod@rajdazdnikov.sk alebo telefonicky na 0907 593 786.